Radiant Instant Glow Mask // Review


Εδώ και 10 χρόνια χρησιμοποιώ τις μάσκες της Apivita, οι οποίες είναι μεν πολύ καλές, αλλά ήθελα μια αλλαγή. Κι ενώ λοιπόν ήμουν σε αναζήτηση νέας μάσκας προσώπου, εμφανίστηκε μπροστά μου (όχι ακριβώς δηλαδή, πήγα εγώ στο press event) η Instant Glow Mask της Radiant.


Στο event λοιπόν είχες 2 επιλογές, να την δοκιμάσεις είτε στο πρόσωπο είτε στο χέρι. Επέλεξα την δεύτερη γιατί ήμουν βαμμένη, οπότε δεν είχα καμία όρεξη να μπω στην διαδικασία ξεβάψιμο-ξαναβάψιμο (δεν βγαίνω άβαφτη, θα φύγουν οι καλεσμένοι!). Το χέρι μου λοιπόν, λόγω κρύου και αμέλειας δικής μου να βάζω κρέμα είχε σκάσει και ήταν στα μαύρα του τα χάλια. Το δίνω δίχως ίχνος ντροπής στην κοπέλα της Radiant η οποία μου λέει: "Ακόμα καλύτερα, θα δείτε πόση διαφορά θα έχει η επιδερμίδα του χεριού σας μετά την εφαρμογή της μάσκας"...

Μετά από 10' λοιπόν το χέρι μου ήταν αγνώριστο. Δεν το πίστευα! Οι καλοί άνθρωποι της Radiant λοιπόν μου την έκαναν δώρο για να την δοκιμάσω και στο σπίτι. Τα αποτελέσματα στο πρόσωπό μου ήταν το ίδιο συγκλονιστικά. Η επιδερμίδα μου είναι λιπαρή και με το κρύο αν δεν ενυδατωθεί ξεραίνεται. Την έχω χρησιμοποιήσει ήδη 2 φορές και όταν μου τελειώσει σκοπεύω να την αγοράσω. Καθαρίζει βαθιά την επιδερμίδα μου από την λιπαρότητα και την αφήνει πολύ απαλή. Δεν θα σας την πρότεινα αν δεν είχα μείνει ευχαριστημένη, φαντάζομαι το έχετε καταλάβει μετά από τόσα χρόνια.

Πώς να την χρησιμοποιήσετε
> Καθαρίζετε πολύ καλά το πρόσωπό σας (κανονικό ντεμακιγιάζ, με ό,τι χρησιμιποιείτε συνήθως) και, αφού το στεγνώσετε με μια πετσέτα, εφαρμόζετε αρκετή ποσότητα προϊόντος σε όλο το πρόσωπο, εκτός από την ευαίσθητη περιοχή των ματιών και των χειλιών
> Χαλαρώνετε (ξεφυλλίστε ένα περιοδικό ή βάλτε ένα πλυντήριο αν δεν έχετε χρόνο για χάζεμα, αρκεί να μην μιλάτε, να μην γελάτε, γενικά αποφύγετε μορφασμούς) και περιμένετε 10'-15' μέχρι να κοκκαλώσει η μάσκα και να την νιώθετε λίγο βαριά και ότι σας τραβάει
> Ξαβγάζετε καλά το προϊόν με χλιαρό νερό, ώστε να μην μείνουν καθόλου κατάλοιπα
> Βάζετε την ενυδατική σας

Η τιμή της είναι στα 19€!
Περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν θα βρείτε εδώ.

KEEP CALM AND GLOW

xoxo
|barefoot duchess|

-Αυτό το post δεν είναι χορηγούμενο, το προϊόν όμως ήταν δώρο από την εταιρία και η άποψη είναι 100% προσωπική-

Photos via my Instagram